1 Oktober

 
Jag är ledsen att bloggen blir så stillastånde, men livet kommer liksom emellan.
På ett bra sätt. :)
 
här nedan lägger jag in lite update...
 
En del från sommaren 2014
 

Vilka dagar jag haft, Kristianstad. Mitt Paradis är om möjligt än mer fantastiskt om sommaren. Sommar i City dagarna är till ända och jag kommer att minnas de med otroligt massa glädje. Så mycket fint jag fått uppleva både tillsammans med vänner och med andra!

Musik från alla håll och kanter. Bland annat Sara Varga och Tommy Nilsson (som jag dessutom fick en pratstund med) Två konserter med fina Svenning (och goa Kakan)  Kommer Utan tvekan bli fler spelningar med dessa två (Ledsen pojkar, ni blir inte av med mig nu ;))

Har även haft den stora äran att se Zara och Emil, två av mina finaste vänner uppträda tillsammans och dessutom sett deras äldsta dotter medverka i sin första talangjakt (kom en liten flod av tårar fyllda med stolthet längs mina kinder) Hennes fantastiska småsyskon är också helt underbara. Kort och gott, jag älskar hela den familjen. Älskar att spendera tid med dom. Det kvittar hur sällan eller ofta vi ses, oavsett är de alltid lika glada att se mig. Känner deras glädje och kärlek, det värmer i hjärtat enormt.

Egentid med min fina vän och bodyguard Johan har jag också haft. En vän som honom önskar jag alla. En vän som alltid finns där och lyfter upp dig när du behöver. En vän som ger dig trygghet, "bara" genom att finnas till.

Middagar och andra fina ögonblick med övriga vänner.

Oväntade erbjudanden om trekant med gift par.

Åkt karusell för första gången sedan 97 kanske. (TACK som FAN Marcus och gänget!)

Detta sammanfattar dessa dagar ganska väl.

"Den var bra, vi tar den igen!"

 

1ÅR

 

09-09-13.

Idag för exakt ett år sedan. Så mycket som hänt på ett år. Så mycket som jag upplevt på detta år har jag inte upplevt under hela mitt 27 åriga liv. Har upplevt saker jag tidigare bara kunnat drömma om. Så fina människor jag mött (ja ett par rötägg också givetvis) mina fantastiska arbetskamrater. Tack. Vilket team vi är!
Tack Alla fina vänner. "BLOD ÄR TJOCKARE ÄN VATTEN, MEN MAN BEHÖVER ÄVEN VATTEN FÖR ATT ÖVERLEVA" Ni är MITT vatten. Tack, jag älskar er! 

Tack till Linus som berikat mitt liv med fantastisk musik VARJE DAG sedan november månad. 2013. Din röst och ditt hjärta måste vara av rent guld och mer därtill! Att träffa dig har varit en ära. Tack för att du är du! 
Vissa tar man bara till sig. Till sitt hjärta. Och där får de stanna. Du har fått en sådan plats i mitt.

Tack till dig Veronica. (Ett litet extra) eftersom du har lite svårt för det här med känslor ska jag inte säga så mycket, tillägnar dig denna låt istället :http://youtu.be/OmlKtO1HTgY TACK! 

09-09-14

ETT ÅR I MITT PARADIS, Kristianstad! 
DET ABSOLUT BÄSTA I MITT LIV!

 

10 ÅRIG VÄNSKAP

 12-09-04. 

10 år har gått sedan jag träffade min fina vän Zara för allra första gången, Ängla, hon låg i vagnen 12 dagar gammal. Emil och jag hade setts 2-3 gånger innan detta tillfälle. 

Därför, fina, underbara, fantasiska familjen Sigfridsson räknar jag 12-09-14 idag, som våran 10 årsdag (10 är också siffran för Vilda och Älvins ålder tillsammans. 

Jag är så glad för våran vänskap och är så oändligt glad och lycklig över att få vara en del i era liv, och att ni vill vara en del i mitt liv. 

Så mycket glädje och fina minnen, tack för allt vi varit med om och skapat tillsammans. 
10år. Hoppas på 10 till och ännu fler. 

Jag älskar er! 


EN HELT VANLIG LÖRDAG

I helgen som var, Lördagen närmare bestämt.

Så var jag till Malmö en sväng.

Shoppade lite och blev inom Mobilia en sväng för att lyssna på Linus

som var på Jack and Jones och körde ett par låtar.

:)


Lite shopping och en stund med sång från en av de bästa, vad mer kan en flicka begära en helt vanlig Lördag? Nej just det..so...

"I think I'll just be happy today" fint att se dig igen stjärnan☆★

 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0