3 Mars

 
Att Uppleva Melodifestivalen live, var verkligen en upplevelse, även om det så "bara" var ett Genrep jag var på,
det var ju precis som på Live-sändningen senare på Kvällen.
((förutom vilka artister som gick vidare givetvis!)
 
Och båda mina favoriter fick varsin plats i finalen!
Att Linus har blivit en storfavorit hos mig, gissar jag inte har undgått någon av er, så när Denna man knep den absolut sista platsen till finalen.
Skrek jag rakt ut, Likt när det blir mål i fotboll.
Min Kollega och jag kramades av lycka och ögon fylldes med tårar.
Herregud så han förtjänar det här! Han berör och hans röst ger mig gåshud.
Att vissa fått för sig och tycker han vunnit röster pga en "snyft-historia" Köper jag inte.
(Jag säger inte att hans historia inte är sorglig. det är den.
Men att mena på att det bara är den som tagit honom till final är helt galet!)
Han blottar sitt innersta för hela svenska folket.Han hyllar sin bror, som fattas honom enormt.
Man både ser och hör hur tufft han tycker det är bara av att det nämns.
Jag beundrar hans styrka och hans mod! Det som gjorde att jag "föll" för Linus så hårt Är att det känns i hela kroppen att han sjunger med hjärtat, han menar VARJE ord!
Han känns inte "skolad" för tv och andra intervjuer.
Han är lika naturlig så det känns som han chillar och snackar skit med en polare.
Med andra ord, han är ÄKTA!  
Grattis som fan och all lycka på lördag Linus Svenning

http://youtu.be/LL0dLQ69-v0
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0