4 Oktober



Den 1 september bar det iväg till Stockholm och Södra Teatern.

Där bjöd SAREK på en fantastisk Relesekonsert för deras senaste platta

”MAGISKA TONER”

(Och det är det kan jag säga)


Jag som aldrig sett Sarek LIVE tidigare tyckte ju såklart att det var lite extra roligt att första gången jag fick möjlighet till det, så var det vid ett sådant speciellt tillfälle som detta, inte alla som får uppleva det inte =)

 

Jag hade underbar kväll och fick äran att träffa lika trevliga människor.

Varma och härliga, vänner och familj(ingen nämnd, ingen glömd) till älskade, underbara Zara! Jag blev rörd och alldeles varm i hjärtat av alla fina ord jag fick <3 Värmde verkligen!

Jag fick även veta att några av dom kikar in här och läser då och då =) Känner att jag kanske skulle bjuda på lite mer att läsa?

 

Lika trevligt som det var att träffa Zaras nära och kära så var det ju lika härligt att träffa Pärlan själv igen, som alltid! Zara min fina! Du är fantastisk. Tack för att du finns i mitt liv, det är en ära att ha en vän som dig!

TACK också för att jag fick dela denna kväll med dig och alla andra!

Skivan köptes och spelas varmt här hemma!

 

Puss&Kärlek!


Kommentarer
Postat av: Annika/mamma

Hej zandra det var så roligt att träffa dig, Zara har ju pratat om dig . Du är en underbar tjej , med så vacker hår har jag aldrig sett förut.Hoppas allt är bra med dig. Inatt ska jag flyga till Turkiet o jag är jätte flyg rädd , så var snäll o håll tummarna för mig. De har hänt att jag fått en panikattack på andra flygresor inte kul. Ta väl hand om dig du fina. Stor kram

2011-10-05 @ 09:06:54
Postat av: Zandra

Hej Annika!

Tack för fina ord, de värmer! Det var jätteskoj att få träffa dig oxå! :) Du är super gullig! Hoppas att du får en supermysig semester! du ska se att det går bra att flyga, Tänk Stig h, "jag kan flyga, jag är inte rädd!" :) Stor kram tillbaka!

2011-10-05 @ 15:49:09
URL: http://permozandra.blogg.se/
Postat av: Zara

Det var en ära för mig och bandet att ha dig där fina Zandra!

Kram

2011-10-06 @ 07:22:38
Postat av: Sofia

Uppdatera, Zandra! :)

2012-01-03 @ 01:18:50
URL: http://typsofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0