16 November


Hej på er!
Här kommer bilder från i Lördags.

NOICE FOREVER - En hyllning till det som en gång var
















Jag vill tacka min familj & resten av foket som fångats på bild för en trevlig kväll!
♥ :)

Bara på kul så surfade jag runt och kollade på gamla fame factory klipp
Där min vän Emil var med ett år.
Detta klipp är dock ett med mannen här ovan, ja låt oss säga han har hunnit med än del genom åren... Villa medusa,(dockusåpa) noice (och några andra band som jag inte visste om)...
Här kommer klippet iaf...
lektion med monica 2004...



Kommentarer
Postat av: mamma

Tack själv hjärtat. Skoj att vara ute tillsammans igen. PUCK

2009-11-17 @ 11:48:33
Postat av: Åsa

Tyckte inte han va bra i Fame Factory!

Men Emil därimot, han äger!!!

Han är bäst, föralltid!

2009-11-17 @ 15:18:37
Postat av: Zandra

Smaken är som baken.. å det är ju tur det..

Marcus var min favo det Marcus var med

Och Emil var min favo det året Emil var med.

De var ju med olika år. :)

2009-11-17 @ 18:02:45
URL: http://permozandra.blogg.se/
Postat av: cissi

kul,fina bilder! :-) jag tror jag har samma linne som du har, köpte du den på HM? förresten så undrar jag om din inflyttningsfest blev lyckat? fick du bra presenter? alltid bra med IKES presentkort! ;-D själv hade min examenfest förra helgen och sedan lördags, syrrans 20 årsfest har inte uppdaterat bloggen från lördags, men SKA göra det, du får kika in, kolla! :-D ha en skön kväll/cissi

2009-11-17 @ 20:05:20
URL: http://www.metrobloggen.se/pinkpearl

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0