Tankar & Saknad


Alla har vi ju ibland tuffa och kämpiga perioder i våra liv.
Just nu har jag en sådan. Man grublar, funderar och saknar.
En jag saknar och tänker på extra mkt är denna lille kille.
Min bror: Liam



I
Sommar fyller han 5. Jag har nog inte träffat han på 2 år, eller är det kanske 3? Ja ni ser, jag minns inte ens.
Vilket känns hemskt och otroligt ledsamt. Jag såg han iofs i sommras. Han åkte förbi, vinkandes i en bil.  Men det är det enda. uch blir nästan tårögd när jag tänker på det. Så mkt jag missat. Jag hoppas, trots det, Att han vet att jag tänker på honom och älskar honom av hela mitt hjärta!

Syster saknar dig Liam! ♥

Kommentarer
Postat av: Mormor

Söt kille, förstår

att du saknar honom.

Kram.

2009-03-29 @ 14:49:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0