Efterlängtad...


Det va min underbara "syster" Beccis idag när hon o hennes super härliga mor kom på besök.
Beccis och jag är som systrar, vi tänker lika, vi säger allt som oftast samma saker, ibland hinner den ene knappt säga det innan den andre av oss redan sagt det. och vi har dessutom typ samma "grader" på vår CP-skada! Beccis säger ofta att hon ibland tror att JAG är den tvillingsyster hon aldrig fick. Kanske är det så, det får vi aldrig veta. Men en sak vet vi, vi kommer alltid ha varandra!

Även om de bara svängde förbi här en snabbis innan de for vidare, så var det otroligt trevligt att ha de här.

Ni är alltid välkomna tillbaka!
Jag lovar att också komma till er!




Kommentarer
Postat av: beccis

jättemysigt, tack babe

2009-03-02 @ 18:29:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0