7 Juni


Här är Bilderna från i fredags...


 








Som ni ser är det rätt många bilder, orkar inte skriva undertext till alla.
Alla på bilderna hör till släkten på någe sätt.
Men måste ju bara säga att lille kusinbarn Wille va bra söt när han dansa med sin far och farfar. :)
Kvällen var iaf som jag skrev i tidigare inlägg, mkt trevlig!
Precis som de ska vara, synd bara att vi inte ses oftare...

Tack till Moster Och Kusinfru För supergod mat och efterrätt!
Och sist men inte minst, sorry till alla som jag förmodligen smittat ner med min satans förkyldning!
Big time, sorry!
Fast samtidigt hade det varit trist att ha missat Emilias student!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Kanonbilder ;) och varsågod kram kram

2009-06-07 @ 19:34:43
URL: http://fruviksell.blogg.se/
Postat av: emilia

Vilka söta bilder:)

Tack för en trevlig kväll, synd att inte vädret var med oss;)

2009-06-08 @ 13:13:40
URL: http://emiliaviksell.blogg.se/
Postat av: Mormor

Fina bilder!

Allt bra hoppas jag.

2009-06-13 @ 19:23:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0