29 Juni

Hallå hallå!

Väntar ni på update?
Här kommer den!

Som ni säkert läst har jag varit på hamnfesten i helgen.
Riktigt trevligt!
I Torsdags när festivalen började, kom Rasse och Krille hit. Vi åt och drack gott och hade trevligt.




Rasse var hungrig och jag var glad. :)


Efter middagen gick vi ner mot festen.. väl där träffar vi bror & hans Sara Och massa annat roligt folk.






Sen när vi sitter där vid ett bord, hör vi någon Skrika ut det i natten
 " alla som det kan intressera, Michael Jackson är Död! Död!"


Och när vi kom läste vi det, The king of pop var död! R.I.P

Fredagen träffades vi och här hemma och drack lite öl, sen spendrades mesta delen av kvällen i rocktältet!



Lördagen började som Fredagen.. Men idag gick jag ner lite tidigare, för att se lite av Kevin Borg. Så duktig han är! Vilken utstrålning! Han var verkligen värd att vinna IDOL!




Kevin sjöng en bit ur "Black Or White" för att hedra MJ! Fint!
Han gjorde det grymt bra oxå!
Bra jobbat Kevin!


Även denna kväll träffade jag massa som jag kände b.la Moster och Kusin Fia. :) Senare på kvällen träffade jag oxå Kusin Anders & hans fru Johanna. Det var himla trevligt!! :)

Men annars satt vi mest på ett ställe hela kvällen, det var grymt med folk så det var "lite" svårt att ta sig fram om man säger så. :-)

Annars har det varit en trevlig helg.. Nu väntar några dagars vila innan jag tar tåget till Kristianstad & Kristianstadsdagarna! Wooho! :D

Kommentarer
Postat av: rasse "bror"

tack för en rolig helg ;)



PS: jag tog bilden på mej o micke..



kan du skicka bilden på Apan

2009-06-30 @ 21:51:06
Postat av: Zandra

apanbilden på väg...

Tack själv fylle ralle! :)

Love u!

2009-06-30 @ 22:55:01
URL: http://permozandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0