21 Juni


I'm Back!

Har varit hemma några timmar nu.
 När jag kom hem blev det en snabb titt bland bloggarna. (Ja iaf min och Zaras) :)
Jag hade två kommentarer.
 Och mina vänner såg ut att haft en bra Midsommar.
.Precis som jag med mina nära och kära.
Efter blogg rundan tog jag en varm och skön dusch.
Sen har jag mest tagit de lilla lungna.
 Snart blir det till att hoppa i säng och läsa lite.
 Men först tänkte jag lägga upp några bilder från Midsommar.




Mormor blev vacker i krans. Moster fotar vid chans.
Kusin Erik Skrattar, målat trams på gammel smurfen där fram :)
Kusin Fia tecknar varje da' hon var glad, så även jag.
För hon målade mig söt och fin.
Morfars Guld regn var minsann vackert.
Kanske med hjälp av mängder med vatten.
Som vi fick även denna natten.



Kommentarer
Postat av: Mormor

Trevliga bilder,härlig text!

Tack för glatt sällskap.

2009-06-25 @ 22:30:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0