Lasse Lindh


Han är bra tycker jag.



Foto: Sara Anderson


Första låten jag hörde med honom för ett par år sedan var "Svenska hjärtan"
(http://www.youtube.com/watch?v=MzsE-glDr4E&feature=related)
 Denna låt är den som även kom att bli hans genombrott.
En riktig sommar plåga också faktiskt, och en favorit hos mig dessutom. :)

Några år senare, sommaren 2008. Läser jag i tidningen att denna Lasse ska komma till Enköpings Hamnfestival.
Så jag går dit utan att ha några förväntnigar alls och jag överraskas glatt.
Det visar sig att denne man är bra, riktigt bra t.o.m. Han bjuder på sig själv, hans texter berör och han får med sig publiken. Det är en häftig känsla!

Att han dessutom är en typisk "Zandra kille" och att jag senare får veta att han verkar vara en hyvens man.
Gör ju inte det hela sämre precis. ;)

I hope he will be back same day!



Foto: Sara Anderson

Kommentarer
Postat av: Daniel

Han kan verkligen leverera med sin text, musik å utstrålning!



(å tack för den värmande hälsningen - våra vänner har det bra nu!)

2009-01-19 @ 22:34:31
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0