En trevlig lördag :)



Jag och Rasmus hade verkligen en trevlig kväll i Lördags.
Även om vi fick stå ut med att mamma... Min mamma är en höjdare på att Tjuvlyssna (även om säger att hon inte gör det)
så vet både jag och Rasmus att hon gör det, big time dessutom!
Så även denna kväll..

Jag och Rasmus satt i tv-rummet och snacka skit.
Vi hade några ljus tända med choklad/cocos doft.
Jag berättar då för Rasmus att man kan äta dom.
(eftersom de är gjorda helt i vax)
Men att jag inte testat detta.
Då hörs mammas röst från köket.
"Jamen Zandra de luktar ju gott iallafall!"
Så var det med det, hon som inte lyssnar :P
Men vi vet ju alla hur det är, Man kan ALDRIG lära gamla hundar sitta
(Och speciellt INTE, min mamma! :)

Kvällen fortsatte sedan med en god middag och utgång.
Det var väl ganska okej ute, trots lite väl jobbigt folk och mamma i släpptåg var det trevligt.
Jag och Rasmus fick iallafall några trivsamma timmar tillsammans.
De är alltid välkommna!

Fan, min älskade "broder" utan dig skulle jag gå under!
Du är en enorm trygghet för mig.
JAG ÄLSKAR DIG!

Kommentarer
Postat av: Daniel

Å så tjusiga ni e.

Trevligt att ni fick en trevlig stund! ;)

2008-11-10 @ 09:49:30
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Rasmus Bror

tack själv syrran men tur att jag iaf känner din morsa så det var inte så vi hade ju kul hela kvällen iaf.. fast hon tjuvlyssnade lite :P



jag klarar inte ett liv utan dej det vet du



I LOVE YOU!!!

2008-11-10 @ 17:35:56
Postat av: Daniel

gråter så fint.

2008-11-11 @ 12:20:15
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0