Lasse Stefanz


Jag måste bara berätta, har haft lite middag här ikväll. Krille en utav mina vänner från skåne är här i helgen å hälsar på så mormor å morfar passa på att komma hit å äta en bit mat, eller vi bjöd hit dom men iaf till saken...
Till Kaffet satte vi oss alla vid tv:en för att kolla in ett program om Lasse Stefanz, eftersom Emils Pappa och farbror tror jag det är, är med där, så tyckte det kunde det va lite kul å se...



Så mitt inne i programet, skiker jag rätt ut...TARZAN, TARZAN, TARZAN TRÖJAN!! (eftersom Emil å Zara precis spelat klart MUSIKALEN TARZAN i k-stad är de ju inte så konstigt att Lasse att har en sån tröja) Utan att tänka på liksom... Jag garvar åt mig själv, nog för att jag är cp, MEN.. sååå cp trodde jag inte att jag var.... haha, jaja man är som man är, när man inte blev som man skulle... ;=)

Ha en bra kväll alla!!

För övrigt har LS Värdens coolaste buss! Kolla bara....


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Såg också på dokumentären o live spelningen. Var ju hur bra som helst. Håller med dig om att Lasse Stefanz turnébuss är hur snygg som helst =).

Mvh//Madeleine

2008-05-28 @ 21:09:42
URL: http://lsmadde87.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0