Party hela helgen lång


 

Med dans o sång tillsammans Med:

Mattias
 Och  "Pastor" Kari som snackade om mysiga tofflor och morronrockar, haha fan va jag garvade!!

För er som inte vet vilka dessa goa snubbar är, så spelar dom i....



På Fedagen var jag där med Mamma...

. 
o då såg ja ut ¨så här...

På Lördagen var jag där med Johanna

 och då såg jag ut så här....



Och Mattias så här...



 och så här.... snygg va? Hahaha ;=)

Nu lite bilder från dansgolvet...

 
 



Bild 1 och 2: Jag
Bild 3: Malin och Jag
Bild 4: Jag, Malin och nån snubbe
Bild 5: Får Johanna tillslut ställa upp på en dans ;=)
Bild 6: Mattias säger godnatt

Tack till:
Mamma, Johanna
Mattias, Malin
och
Kari

FÖR EN TREVLIG HELG

YOU ALL


Kommentarer
Postat av: Linda

Du, han som Dil kallar nån snubbe ,hihi, åe en jätte go vän till mej å är det goaste som finns. Han heter Mattias å kallas Challe... Han e en grym linslus!

Va glad att du hade honom så nära han e en CHICKMAGNET!!!

Puss igen

2008-07-11 @ 21:41:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0