KRISTIANSTAD 8 - 13 JULI


Var ska jag börja
Kan knappt tro det är sant
Men ett nytt minne för livet jag fick

Emil, Zara och Ängla
Att återse er igen var fan å mig det bästa
Att höra Emil sjunga fick mitt hjärta att åter igen gunga
Jag fällde en tår eller kanske rätt många
Men det kändes som förr
Även om tiden går finns det saker som alltid består
Vår vänskp är ju äkta därför är 60 mil inget hinder
Även fast tid och år försvinner

Jag en kväll å två jag med vänner  till Valvet gick
Å ingen fulle hicka trots alla öl jag fick
En förfest det oxå blev
Vero många vänner hade med
och oj så galet många skratt det blev

Sara och Hanna följde med
Dom också skojigt hade

Nu många roliga bilder
Jag er ska visa

hoppas
att ni kommer titta

9/7 08
 

På eftermiddagen var det dax att gå till Lilla Torg
Där Emil var Konferancier för Kristianstad Superstar
på bild kan ni se två av de tävlande

Senare på kvällen drev vi vidare till Stora Torg
För att se
Paula and the bleeding cowboys
Där Emil var hemlig gäst dessutom
Paula and the bleeding cowboys var mkt bra och Emil är ju alltid bra så behöver
Jag säga att det det var grym spelning?! :)




Givetvis träffade jag Zara och Ängla tidigare på eftermiddagen oxå
Men det var inte förens på kvällen vi fasnade på bild
visst är vi söta?! :)

Ännu lite senare drog vi vidare till VALVET
Där Kim med band spelade
De bjöd på bra drag, som vanligt :)

 
10/7 08

Gick jag. Sara och Hanna på stan och shoppade och visst hittade jag några fynd :)
på kvällen va det tänkt att Jag och Rasmus skulle strosa runt på stan, kolla på folk och ta en öl..
Rasse som va riktigt bakis var inte riktigt på så det blev att vi gick hem
lika bra det kanske, eftersom regnet kom.. men ändå.
jag som var på G och fixat till mig och allt!



11/7 08

Blev det fest en oplanerad sådan
såna blir alltid bäst, spontant och lätt
och jävlar va kul den var!

Förfesten





Senare på VALVET




Ja, bilderna talar väl för sig själva?!
Det var skit kul!
SHE AND THE BAND
Bjöd på bra musik!

12/7 08

På eftermiddagen var det dax att bege sig till Stora Torg igen
Där vankades det
FINAL
i
Kristianstad Superstar!

Här har ni VINNAREN!


Som var as duktig, det var givetvis alla... Dom kom ju för sjutton till
FINALEN
så stort grattis till alla tävlande
Jag beundrar er!


Och Min goda vän Emil var "pratgubbe" igen!
Det gillade jag, kan ni förstå? ;)
jo men alltså skämt o sido
Det gjorde mig glad, Träffar ju varken, honom, Zara eller Ängla
så ofta längre så det var roligt att träffa dom ganska mkt denna gång
när jag ändå var nere
Dom är underbara, och ibland undrar vad jag skulle gjort utan dom!




KRAAAAAAM!

Eftersom det var sista kvällen begav jag mig senare till

Valvet och festade loss igen!

och kvällen till ära såg jag nu ut

så här


Dög man eller?

 


Tack
Sara och Hanna: För att just ni ville följa med på min resa, kunde inte fått bättre sällskap!
Emil, Zara och Ängla: Ni är guld och jag älskar er!
Festfolket: För en grym fest, och ett roligt minne!
Alla öviga vänner, eller till er alla
Tack för att ni finns!

Puss o kram
ER ALLDELES EGNA
Permo-Zandra




Kommentarer
Postat av: Gk_Krill

2008-07-15 @ 02:50:45
URL: http://gkkrill.blogg.se/
Postat av: Gk_Krill

Tack själv vännen

2008-07-15 @ 02:52:42
URL: http://gkkrill.blogg.se/
Postat av: Fia

Tjena partypinglan. Ser ut som att ni hade det riktigt trevligt. Puss P.S Vilka fina klänningar du hade på dig. Riktigt nice!!!!

2008-07-15 @ 13:54:18
URL: http://tuffafia.blogg.se/
Postat av: VeroLina

Tack gumman för en superrolig kväll :)

Har saknat dig så mycket!



Puss o kram

2008-07-15 @ 17:23:57
Postat av: Annika

Du verkar ha haft superkul! =)



2008-07-15 @ 19:00:11
Postat av: Zandra

Krill: :)



Fia: Bra då ger bilderna rätt syn, d va super...tack den röda var på rea dessutom!



Vero:Har saknat dig oxå..puss på dig snäckan!

2008-07-15 @ 19:04:08
URL: http://permozandra.blogg.se/
Postat av: Zandra

Annika: d va grymt!

2008-07-15 @ 19:07:19
URL: http://permozandra.blogg.se/
Postat av: Sara

2008-07-22 @ 22:46:20
URL: http://ca
Postat av: Sara

Världens bästa PermoZandra!!! :)

Miss you!

2008-07-22 @ 22:47:18
URL: http://camello.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0