Hjälp va tiden går..


... När man har roligt.. Har suttit o kollat gamla bilder som ligger i min gamla skrotburk till dator... Men oj va roliga bilder man kan hitta. Iaf så hittade jag massa från Spelnigar med Emil..


Denna bild är från den 3 spelningen 12 sep 04.

Ängla var väl 2 veckor typ och som ni ser är ju Zara med å bjuder på skön sång oxå
Dessutom va det första gången jag träffade henne.. gud viket minne jag har va?!?

Nästan 5 år sedan nu.. som sagt, tiden går fort när man har roligt!
Gud så roligt vi haft, Eller vad säger ni Emil o Zara? ;=)

Helt sjukt, om jag räknat rätt så har det blivit 39 olika sorters gig, där bland "kändis fotboll", Julshow, Bowlinghallinvigning , gig på grand till nåt så stort som musikaler (tur att Emil m fam gillar mig ;) hahaha!) det blir nästan 5 år som sagt, Ängla å Zara var inte med riktigt från början, men nästan! Jag och Emil skrev till varann typ ett år innan vi fick ett ansikte på varann, eller rättare sagt... innan Emil fick ett ansikte på mig!

Numera är vi goda vänner och det kommer vi nog vara livet ut, Emil du vet att jag beundrar dig som Människa, Artist o Vän! och tillsammans med Zara och Ängla är vi oslagbara!



9 juli 08

TACK FÖR ALLA UNDERBARA MINNEN, O FLER KOMMER DET BLI! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0