Batman: The Dark Knight


Ikväll har jag sett den, Heath Ledger´s Sista film. Jag ska ärligt säga att jag förmodligen aldrig hade sett den om det inte varit för Heath, Batman är egentligen ingenting för mig. Fast jag kan faktiskt erkänna att filmen inte var så dålig ändå. :)
Heath spelar den onda Joker´n. Man är ju inte van att se honom i onda roller precis, men Heath klarade sig fint. Han var ju en otroligt talangfull skådis som jag tyckte mycket om, dessutom!  



Det är synd att han inte finns bland oss längre.

Vila i frid Heath, vila i frid!

Kommentarer
Postat av: mamma

Helt ok film. Hade aldrig sett den om det inte vore för dig ler

Puss

2008-07-29 @ 20:15:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0