Alla utlovade inlägg är nu bloggade!


Så vänner, då är alla utlovade inlägg klara, midsommar och Åland är dock bara bloggade i bilder, pga att dessa händelser ligger lite längre bak i tiden än vad Hamnfesten gör :P men jag är en person som håller vad jag lovar. så här är dom! Le, Skratta eller gråt om du så vill, jag är hur som nöjd med dom! :D

Och som ni säkert ser, så har min blogg fått en total Make over, en overhört personlig sådan. Precis som jag vill att den ska vara. Jag ville ha en alldeles egen blogg en sådan som absolut ingen hade. det har jag nu fått! denna nya design speglar vekligen vem jag är. Det är jag och Sara (http://camello.blogg.se) som kämpat tillsammans,Jag med hjärnan och Sara med fingrarna om ni förstår hur jag mena?! :)

Jag är iaf sååååå himla nöjd!


Nu tror jag att jag bara har en sak kvar att göra innan jag kryper till kojs. och det är givetvis att tacka SARA för all hjälp:

TACK Vännen!
Jag hade aldrig fått denna underbart fina blogg utan din hjälp!



KRAM & GODNATT!

Kommentarer
Postat av: Sara

Åh, det var så lite! =)

Jag tycker den blev skitcool också! (Jag är riktigt avundsjuk!)

Haha, jag lyckades ju totaländra min blogg också - till det sämre dessvärre.. :S

Men jag ska fixa den någon dag också :)

Snart bär vi av till Kristianstad - KUUUUUL!!

Kram!

2008-07-06 @ 20:35:17
URL: http://camello.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0