Min tid i det skånska landet!


Fredag: 15/2 - 08

Kom fram och ner till skåne ung.. vid 18 tiden på kvällen.
På stationen dök Rasse, Stoffe, Krille och Dennis upp för att välkomna mig.
Gulligt av dom tycker jag! Vi tog oss upp till Rasse.
Jag var helt slut efter resan så vi satt typ bara och snackade resten av kvällen, men det var riktigt trevligt!

Lördag: 16/2 - 08

Gick jag och mamma en liten sväng på stan innan jag m vänner skulle ut och käka på kristianstads (om ni frågar mig) bästa ställe!


Men innan middagen träffades vi alla hos Rasse...

Här har ni mig m en "förkissare"    Rasse och Stoffe

ochKrille.... och så blev det en bild på hela gängetinnan det var dags för käk..

Stoffe KrilleRasseoch jag inne på Bar-B-ko!

Och till den fatstiskt goda maten (som jag tyvärr glömde att fånga på bild) blev det lite  Öl och här höjer jag glaset till en skål?  em tyckte jag det var gott m dricka eller? haha... ja...  trevligt hade vi iaf och min  drink var riktigt god!!

Efter all god mat drog vi vidare till Valvet där vi mötte upp  Dennis  Här är då jag och krille och på denna bild Jag, Dennis och Krille och på denna Rasse, Dennis och Jag!

Det var en riktigt lyckad kväll, tack boys!!

Söndag: 17/2 - 08

Nu var dagen här, den dag jag så länge väntat på... Nu skulle jag få återse Emil och Zara igen dessutom även i Emils nya musikal TARZAN!!
image415

Helt underbar var den! Jag säger bara Ni MÅSTE SE DEN! Och NEJ!!! jag vet hur många tänker:
"Å gud jag vill såå gärna se den men det är ju sååå långt!"
Jag säger: jag åkte HELA 60 mil för att se den, vill du så kan du!!!
Och jag ska säga dig... det är värt vart enda mil! För den är så JÄVLA BRA!!!

"JANE" OCH JAG "TARZAN" OCH JAG

EMIL OCH ZARA: JAG ÄR STOLT! =) NI ÄR SÅÅÅÅ DUKTIGA ♥

Nöjd och glad och uppfylld av massa känslor och glädje blev det sedan en lugn kväll hemma hos Rasmus =)

Mändag: 18/2 - 08

Tog jag och mamma oss en heldag på stan. Jag shoppade loss kan man säga ;)

Denna fina från och dessa söta från och allt detta fina  från sen var jag änen in en snabbis på och köpte mig ett par lovika vantar, har velat ha så länge! Men nu till det bästa....Jag var in på.... och hittade dessa godingar  och jag blev så himla glad! för jag har så himla svårt att hitta skor som passar mig och mina "ankfotter" som jag kallar dom...

Det var en lyckad shopping tur!!

Tisdag: 19/2 - 08

Tog jag och Rasse det bara lugnt, vi tog oss till krille en sväng doch så jag fick se hans hem.. 

 jag utanför krilles port  krilles kök  sovrum och  tv:rum.... Lite senare mötte jag upp ...

Emil, Zara och Ängla vid bion... Det var så kul att träffa Ängla igen och jag är så glad för att jag fick det,att dom tog sig tid att träffa mig stund innan dom skulle på bio... på deras Famljedag på evigheter tog dom endå lite av tiden att umgås med mig på! Det var gulligt av dom tycker jag, och jag tror att dom vet hur mkt jag uppskattar det och även hur mkt jag tycker om dom!!

image438
Äkta vänner, underbara vänner!

Kommentarer
Postat av: Gk_Krill

Håller med dig att det var kul :)

2008-02-22 @ 01:23:15
URL: http://gkkrill.blogg.se
Postat av: Birgitta

Hej Zandra!
Vad roligt att din resa blev lyckad!! roligt att få se dina bilder.
Jag är avundsjuk på dig som fått se Tarzan.
Men du har alldeles rätt... Vill man så kan man trots att det är många mil.
Hälsningar Birgitta

2008-02-22 @ 15:11:51
Postat av: Zandra

Hej Birgitta!
Ja den här resan är vekligen nåt som jag kommer minnas med glädje! Tarzan var helt fatastisk! Jag kan verkligen rekomendera dig att se den! Jag lovar dig att du inte kommer bli besviken!

2008-02-22 @ 17:43:50
URL: http://permozandra.blogg.se
Postat av: Annika

Vilken snygg röd tröja du hade på utekvällen!!
Vart har du köpt den?

2008-02-24 @ 18:55:41
Postat av: Fans till Emil

känner du emil?

2008-02-26 @ 22:24:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0