Burr...


Så kalt det är! Kom nyss innanför dörren

Detta har jag gjort idag!

* Tvättat håret i diskhon
* Kollat in Krilles lägenhet
* Varit upp Fimus och lämnat tillbaka en bok
* Handlat middag
* Mötte upp Zara, Emil och Ängla vid bion, och sa hejdå innan hemresan imrgon

60 mil är långt... det känns tungt just nu... Men som Emil sa " Jag bara ett mail bort, det vet du"

Och ja det vet jag...  Även om jag blir osäker och rädd ibland, så vet jag inerst inne att både han och Zara finns kvar- inte glömmer dom bort mig bara för att vi inte bor i samma stad längre...

Så är det givetvis m alla vänner!

Mina dar här nere har varit underbara!

Bilder kommer när jag kommit hem!

Kramar!

Kommentarer
Postat av: Bea

Hej Zandra!
Du skriver mycket om Emil och Zara. Hur känner du dem? =) Bara undrar i all välmening.
Ha en bra kväll! / Bea som läser din blogg lite då och då

2008-02-19 @ 20:11:44
Postat av: Zandra

Hej Bea!
Jag känner dom genom spelnigar å så, dem har kommit att betyda väldigt mkt för mig.. underbarare människor å vänner får man leta efter!

2008-02-19 @ 20:26:53
URL: http://permozandra.blogg.se
Postat av: sanna

hellooj..
jo tack det har gått bra hittils..
nu har jag sex jobbiga veckor framför mig

kram

2008-02-20 @ 12:09:27
URL: http://sanna88.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0