Vykort via E-post


 

När jag tidigare idag kollade min mail så låg detta i inkorgen, Ett vykort från Mormor och Morfar.

Dom är verkligen underbara! Jag har helt kart värdens bästa morföräldrar.




____________________________________

Och sak till. Igår kväll kikade jag in på min fina vän Saras blogg, jag fick ett leende på läpparna då jag såg att hon bloggat om vår resa ner till Kristianstad. Ett fint inlägg och dessutom otroligt värmande ord om mig, därbland dessa...

"Zandra har gett mig otroligt mycket styrka och självförtroende!
Hon är en superhärlig tjej som man faller som en fura för, om hennes leende kunde omvandlas till värme skulle man kunna lägga ner alla Sveriges kärnkraftverk och bara låta henne le - för det är få leenden som värmer som hennes!
En underbar tjej värd det absolut bästa!"

(bild från: http://camello.blogg.se/)

Avslutar med att säga, Kristianstad var på topp sommaren 2008!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0