Kristianstadsbladets kulturpris


Hej gott folk!

Emil är nominerad till Kristanstadsbladets kulturpris För sin uppsättning av musikalen AIDA!

Min röst löd ungefär så här..

"Jag röstar för att Emil Sigfridsson får priset.
 Han gjorde ett fantastiskt arbete med aida.
Tänk viket jobb han la ner och så uppskattat det blev.
Jag vet ingen som satsar lika mycket och ger 100% vad han än står inför!

MVH Zandra Roos"

Jag vet ju inte om min röst gör så stor skillnad.
Men jag har gjort vad jag kan.

Vill du oxå rösta?
Gör det här!

[email protected]

Lycka till Emil!


Kommentarer
Postat av: Åsa

emil har min röst osså!=) han gjorde verkligen ett bra jobb me aida så han förtjänar priset!!!

2007-09-08 @ 20:57:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0