Ord att minnas


Tycker inte ni också att vissa ord från vänner och bekanta är omöjliga att glömma?
oavsett hur länge sedan de sas eller skrevs? Vissa ord får dig alltid att le :)
här är några av min guld korn.

Från Fia: "Hörde att du kände dig lite ensam. Du ska veta att jag finns här för dig! Puss och Kram"

Från Becca: "Älskar dig syster!"

Från Daniel: "Fan va söt du är!"

Från Dennis: "Jag tycker faktiskt att du är snygg ju!"

Från Annika N: "Det borde finnas fler som dig!"

Från Rasmus: " utan dig är jag halv, älskar dig som fan!"

Från Mamma: "Du är den jag lever för!"

Från Emil: " Du är världens bästa "Permo Zandra" Kramiz"

Från Zara: "Vi tycker så mkt om dig! :)

Från Ängla: Zanda, gö du?"

Från Mattias: "Du är min bästaste vän Zandra"


Kommentarer
Postat av: Gk_Krill

Va bra och fina ord du har att minnas :)

2007-10-26 @ 21:28:26
URL: http://gkkrill.blogg.se
Postat av: BexZ

tycker det borde finnas fler som oss, världen blir fredligare då.

2007-10-27 @ 00:32:42
URL: http://bexz.webblogg.se
Postat av: Åsa

emil e bäst!! Längta te ja ska se Tarzan=)

2007-11-01 @ 16:27:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0