Raport från festivaldag 2 Fredag



Var lika trevlig om inte trevligare, Linda var ju med ;=) Vi kan då konsten att ha kul!
Å så var ju Mattias där så det kan ju inte bli bättre! Ett tag trodde jag iofs att kvällen höll på att bli bättre än bäst, En as söt eller, han var inte söt...
han var riktigt het! I min ålder kom fram till mig å böjade prata, det visade sig att han var jätte trevlig Å ja bara tänkte Yes äntligen en kille i min smak! Men,
 hur länge höll den lyckan tror ni?
Jo, tills det kom fram att han bara gillade killar!
Jaha, där försvann min chans...
*SUCK*
 Varför är det alltid så, att när man hittar en snygg kille så är han inte ett dugg intreserad, upptagen eller homo? 

image159

image160
Här är hans kompis med också...utan min vetskap

Å Änligen fick jag träffa Mattias flickvän :=)
Hon är lugnt coolast i stan!
Mer om det
en annan dag!

Nu ska jag snart äta och fixa
innan en ny festivalkväll
tar vid!
Mattias vi ses snart!

image161
All in white!

image162

Markoolio was in town also!
så jag slänger upp lite bilder på honom också =)

image163
Markoolio

image164
(Eld)Sprutbild 1

image165
Sprutbild 2 =)


Å sen vill jag bara säga
Emil, Zara och Ängla
jag saknar er!!


Kommentarer
Postat av: Linda

hehe skoj hade vi =)

2007-07-05 @ 19:44:44
URL: http://izola.blogg.se
Postat av: Zandra

Att vi hade, vi ägde på Schlager ju ;)

2007-07-05 @ 23:11:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0