Hem ljuva hem

Så var man äntligen hemma efter ca 8,5 timmars bilfärd hem till Enköpnig. Fatta hur jobbigt det var att sitta så länge i en bil, å i denna värmen till på köpet! *pust* trodde man skulle flyta bort... Men nu är jag hemma för gott! inge mera flyg där permon går sönder å absolut inge mer Frimus! Jag vet att jag kommer besöka K-stad igen då vid spec tillfälen o jag kommer aldrig mer att bo där en längre tid.. nu ska jag ta en kopp kaffe å kanske ta en titt på min ny inköpta Tarzan film igen :)

image131Tarzan

Godnatt alla bloggvänner!
Kram
//Z

Kommentarer
Postat av: zara

va kul att du med gillar den.. Emil fick den i födelsedagspresent av mig :)

2007-06-12 @ 20:30:41
URL: http://zara82.blogg.se
Postat av: Zandra

Ah kan man annat? då måste han blivit glad? Den e ju så söt :) å jag blev så glad när musikvideon till den låt Emil bad mig lyssna på fanns med där :) sedan blir jag så full i skratt ja menar, hur ska dom kunna hänga upp lianer på k-stads teater? :) Hälsa Emil å Ängla m en kram...Kram P-Z

2007-06-13 @ 18:18:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0