Hamnen!


Var i hamnen igår lyssnade på mk2! Lika goa å glada som alltid :) Mattias kan vekligen få en att le, Å tur är det kvällen slutade som den gjorde!

Men nu till nå lite roligare! Igår fick mk2 äntligen sin smygreklam! hade även skickat med lite partybilder som Mattias skattade gott åt vilket är bra, för jag har faktiskt hört att ett gott skratt förlänger livet! :)

Tänkte lägga upp lite foton nu, inte för att dom blev bra men...(det är fotografens fel)

image239  image240 image241  image242image243
 Men Kari, Du skulle ju leeeeeeeee! ;)

Det kändes som hela min släkt var där nere ett tag!
Först kom Mormor å Morfar Sedan kom pappa  Liam å pappas syster Marie
Sen  kusiner m familj!

image244
Och Jag tror att Mattias fått ett nytt litet fan, min otrolig söta lillebror Liam!
Han bara liksom stod rätt upp å ner å titta på Mattias när han sjöng!

image245
Mormor å Morfar tyckte med att det var trevligt! Jag älskar dom så himla MKT!

Nu ska jag bara säga, Tack Mattias! Du är grym :=)

see ya!

Kommentarer
Postat av: zara

herregud, spelar dom varje dag eller?

2007-07-27 @ 10:35:50
URL: http://zara82.blogg.se
Postat av: Zandra

haha ja du... ibland kan man nästan tro de, dom spelar i stort sätt varje helg å rätt ofta här... troligtvis för att dom bor här i enköping å så... så dom är rätt populära å drar folk :)

2007-07-27 @ 14:02:26
URL: http://permozandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0