2*mk2


Eller kanske mk3 i fall jag ska räknas med fast det är klart, jag tror jag skulle behöva ta lite lektioner i sång, innan Mattias ens skulle överväga att lämna över micken till haha... fast sedan skulle jag aldrig våga stå där helt ensan heller.

Det var inte lika svårt att övertala mamma att följa med som jag trott, ibland är hon verkligen snäll! hon sa att eftersom jag la upp frågan så fint så förstod hon hur gärna jag ville gå ner, och vad kunde hon då göra? Så det var bara att  göra sig i ordning för ännu en fest kväll! Å kul hade jag.

De som är störade är dock alla kärringar o gubbar som kommer fram... är nästan så man skulle ha en skylt hängade  där det stod:

"Jag känner faktiskt Mattias, om han är snygg? ja fan så mkt snyggare än dig iaf!"

Ni fattar inte hur störande det är! ännu värre är det nog när Mattias pratar med mig från scen å folk kommer fram till mig å säger: Åhh, han pratar med dig!!" å jag ba: ÖÖÖH, jo jag vet det, jag har öron" STÖRADE!!

Kvällen bästa komentar kom iaf från en tjej som ville bjuda mig på Cider... Då skulle hon fråga Mamma vad de skulle vara för styrka på cidern å vad jag ville ha för nån. Jag ba, du kan faktiskt fråga mig!"

Sen hade hon sagt till mamma: förlåt, men jag visste inte om handikappade fick dricka sprit" Hahahahaha!!! jag dör!

Fick höra min favo låt igår föresten :) "Den har låten är till Zandra..hon sitter alltid här jag är så tacksam! Hon är absolut min bästaste vän i hela världen! höll jag på att säga ( fast det va ju precis det han just hade sagt)

Bah Mattias bebe! (dock inte min fast det lät bra att skriva så, bebe alltså!)

Men han är iaf min Hero :)

Vi ses på onsdag mr M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0