22 Februari

 
 
Kräk och förkylningstider!
 
Ja mina kära vänner basiller växer och frodas där ute i universum!
Jag har faktiskt varit förkyld till och från sedan innan jul!
Ja! Det är sant! Fråga mina kollegor som umgås med mig hela dagarna.
Har känt mig på bättringsvägen sådär någon dag, men sen har jag varit tillbaka på ruta 1.
Bokstavligen, för olika jävla virus ha det varit också!
 
Samma har jag känt ett par dagar nu, Och i lördags var det kört.
Hade precis ätit,och började känna mig konstig och obeskivligt trött
Lagom till mello började däckade jag... vaknade till några min då och då, Men jag orkade inte öppna ögonen... någonstans där kräktes jag, som att jag aldrig kräkt innan.Låg bakåtlutad i permon till 23 kanske... sen satte jag mig upp, tänkte gå på toa och lägga mig i sängen i stället, men icke, så fort jag satt mig upp va det dax igen... alltså var det bara att luta sig tillbaka och jag däckade igen, fram emot 2-3 tiden vaknade jag till och kunde ta mig till sängen för att sova vidare... sov till 16 igår!
Helt sjukt, det sägs ju att man ska sova bort sina sjukor, det måste jag väl vara den första att säga jag gjort nu, annars vet jag då inte!
 
Fortfarade trött, men sjukt avslappnad samtidigt!
Fick mig väl en riktig urladdning här!
 
Nu tycker jag personligen att jag varit sjuk nog för resten av 2016!
Hoppas ni med får vara friska framöver.
 
Kram så länge!
//Zandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0