29 Januari

 
Jag har i Tidigare inlägg Skrivit om Meja och Linus. (Svenning)
Meja som kämpar mot Cancer och Linus som överraskade, sitt lilla, stora fan på hennes födelsedag.
Ni kan ochså se i tidigare inlägg att (och i tidningar och annan media) Att Linus ska medverka i Melodifestivalen.
Jag som följt Meja och hennes familj i kampen på Mejas mammas blogg (http://www.finest.se/Ina) i samband med att jag upptäckte Linus för ett par månader sedan, Blev Så otroligt glad när jag läste, Att Meja tillsammans med familj skulle åka upp till malmö och stötta Linus Live på lördag.
 
Igår satt jag med tårar i ögonen, klump i magen och värkade hjärta, när jag såg i bloggen och på Linus Facebook att Meja blivit sämre och att det är oklart om de kan åka.
 
Varför?
Varför nu, varför någonsin, ska livet behöva vara så in i helvete orättvist?
 
Varför reagerar jag så starkt, Jag känner varken Meja, Linus eller Mejas familj.
Men jag följer dom och jag känner och kommer fortsätta göra det.
Jag känner med dom.  
Jag har nära och kära som varit och är i kampen mot Cancer.
Några av dem har tursamt nog överlevt, andra inte och någon kommer inte göra det.
Därför gor detta mig så ont!
 
Bild : Niklas Lydeen 
 
 
Meja, av hela mitt hjärta hoppas jag att du får komma till malmö tillsammans med din familj på Lördag,och stötta "din" Linus på plats.
Linus, Jag hoppas du får ha "din" Meja på plats!
 
Kärlek!!
 
 Mejas favorit, med Linus! ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0