10 Februari Igen)

 
Hey!
 

*happy face*

Idag blev det Lasagne med cashewnötter och salsa ala Zandra till middag.
Blev riktigt bra, tänk va lite nötter och salsa kan göra!
 
 
Annars har jag irrat rundor på stan och sedan efter min lyckade middag blev det en promenad till Maxi!
Så skönt väder det är nu, fryser inte rumpan av sig så att säga! Snön smällter! :)
Väl på "stormarknaden" Införskaffades en bok OCH, hör och häpna.
En PUMPTERMOS! Apläder och vuxenpoäng till mig eller något.
Men alltså, det känns som ett gött köp. Blommig och fin var den också, haha! ;)
 
Lagom hemkommen från promenaden till kl 21 och "tjockare än vatten"

Det och lite kladdkaka med grädde på var inte alls fel!

 Min söta arbetskamrat formade grädden till hjärta.
Så var det det där med att se det stora i det lilla.
Det fick mig att le. :)
 
Ingen speciell dag alls.
Men ändå en bra!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0