13 Oktober

 

Kära läsare, vänner, bekanta och familj.

Nu är det dax för en update minsann!

 

Jag bor nu i mitt hjärtats stad. Känns så obeskrivligt bra. Så rätt.

Jag har kommit hem!

Efter flera års väntan, Äntligen!

 

Jag mår bättre än jag gjort på flera år, sover gott om nätterna, vaknar utan ångest och är glad åt en ny dag!

Att flytta är det bästa jag någonsin gjort!

Jag är så lycklig och det sägs att jag strålar.

 

Det har verkligen gått i ett sen jag kom hit, möten hit, möten dit.

Inteljuver, för att finna nya medarbetare och mycket annat.

Börjar ju om på nytt kapitel, i livet. Med allt.

 

Nya personalgruppen känns fantastisk.

Utgått från personkemi som är a och o.

 

Igår kväll var första kvällen jag var ut sen jag flyttade hit.

 

I bästa sällskapet, absolut. Det viskades i min Bodyguards öra att han hade tur, eftersom han hade finaste tjejen på hela stället vid sin sida.

Tack säger jag, och funderar hur man kan göra ett sådant intryck på någon utan att knappt säga något alls. För jag var även enligt främlingen också den trevligaste han träffat på mycket länge. Bodyguard säger att det bror på min utstrålning, och kanske har han rätt, det är svårt för mig själv att se. Givetvis blir jag glad.

 

Men själv tycker jag att det var jag som hade tur, att jag hade den finaste, på hela stället vid min sida!

 

Tack för en fin kväll! 

 
  
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0