20 November

 
Hej detta kommer bli ett så kallat Allt-i-allo-inlägg.
 
"Vänner är de bröder och systrar du själv väljer"
 
 
Denna fina tavla fick jag i gåva på inflyttninigsfesten.
Den pryder nu min ena vardagsrumvägg så vackert!
 
 
Första veckan i Skåne slutade jag bita på naglarna.
Mitt trick för att låta bli är att alltid hålla de fixade och fina.
Ikväll blev de såhär!
 
I mitt inlägg ovan, bland kommentarerna finns ett par rader från Birgitta.
Hon har följt mig, eller ja, min blogg ett par år nu. hon hade inte varit inne här på ett bra tag.
Nu när hon hittat tillbaka så gladde även henne att jag äntligen fått landa i mitt paradis.
Värmade att läsa! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0