26 MAJ

 
Grattis ALLA mödrar på eran dag!!!
Själv har jag varit med min mor på morsdag fika hos hennes mor!
Myspys som alltid!
Mors sambo följde med, och Även moster Anette och kusin Emilia träffade vi också. då det var där när vi kom dit. :)
Mysstud med nära och kära, behövs ibland!
 
min egen mor gav jag en söt liten rosa korg med rosa rosor i.
Väldigt söt om jag får säga det själv, och det kändes som även mor tyckte om den, fanns även ett rosa hjärta i korgen, med orden "ÄLSKAD MAMMA" på så det passade ju bra till lilla mamma på morsdag!
 
 
Moster Anette hade med sig en kasse med lite böcker till mig.
Gulligt av henne tycker jag:)
I kassen låg lite av en överaskning, omedvetet skulle jag tro, men väldigt passade fanns
 
 
Med som alltså är boken på filmen jag tipsat om i tidiggare inlägg. Eller ja, boken kom före filmen men ja ni förstår hur jag menar. :) Det kan nog vara en utav de bästa filmer jag sett på mycket länge! Den berörde mig otroligt!
Och jag har dessutom väntat på att bror ska läsa ut den han beställde efter att jag fick honom att titta på filmen!
Nu behöver jag inte vänta, utan kan börja precis när jag vill!
 
LOVELY!
 

Kommentarer
Postat av: Mormor

Sicken lycka! Kram.

Svar: :)
Permo Zandra

2013-05-26 @ 19:55:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0