17e April

 
Herrejissanes så trött jag blev såhär på kvällskvisten.
 
En sväng på stan i Uppsala idag har det blivit.
En snabbvisit, men ändock omväxlade och avkopplade att komma iväg till en annan stad en stund.
Hann in på UR&PENN
(där jag köpte mig ett par rosa kors att ha i öronen, och ett döskallehalsband som hör ihop med ett par andra örhengen, som redan fanns i mina ägor)
Och H&M (där det blev en Jacka) en snabbis!
Sen blev det ett besök på donken innan det blev dax att fara tillbaka till Enköping igen.....
 
Och nu sitter jag här så trött att det känns som att kl skulle vara 22.00,
Så det lär bli en tidig kväll ikväll kan jag lov'e!
 
Sänder er där ute en puss tills vi hörs igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0