31 Mars



Ja, Hej alla vänner!
 
Såg ni Let's dance igår?

Jag har inte varit, och är fortfarade inte ett fan av det. Men igår Zappade jag ändå över till det (fanns inget annat att kika på iaf tyckte jag)

Har knappt haft nån koll på vilka som är med i år!

Anton Hyséns deltagade gör att jag kommer kika på det. Snygg som få är han ju och röra sig kunde han ju oxå.. han spelar ju förvisso fotboll, men ändå. Fotboll är ju fotboll och dans är dans! ;-)

Jag har aldrig haft nåt "ögongodis" bland fotbollspelare tidigare. och nu när jag har hittat det så är det i Anton som gillar killar! Inte för jag hade haft nån chans iaf, men ja ni förstår.

Komiskt!


Foto: tv4

Såg i en blogg att någon tyckte att Anton är sveriges sexigaste bög.

Jag kan bara hålla med. ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0