8 Mars




Känner mig helt ledsen inombords idag.

Hade sjukaste drömmarna Inatt/morse kanske bror på dom.

Ibland blir man fan rädd för sina egna tankar och var som egentligen händer i huvudet på en

(i detta fall när man sover)

 

Jag kommer inte ihåg hela drömmarna. Bara bitar, inga härliga alls.

 

1a, drömmer att mamma och pappa fortfarande lever tillsammans, och att jag och mamma gömmer oss i tvättstugan för pappa är spritt språngande galen och inte vet vad han gör med oss om han hittar oss. Någon vi känner försöker ta livet av sig. Kan räddas om vi hittar läkare och får tillbaka hennes ögon på plats. Hittar en men han vill vi inte ha för han vet vi är ”fuskläkare” som fuskbyggare fast läkare….

 

2a, Skådespelaren Thomas Hansson kommer fram till mig, jag måste gömma mig säger han.

Någon dödar mig annars. Göms i en svart sopsäck som slängs i bajs och kräks och jag vet inte allt.

Kan senare se på avstånd se hur polis frågar runt efter/om mig. Har hon någon pojkvän?

Nej svarar någon men från ingenstans kommer Sanna Bråding…Men jag tror hon har någon hon tycker om, Jaha, höll dom varann i handen eller? Nej men jag såg dom småhångla lite på stureplan…

 

3e, drömmer att några kommer till ett hus för att göra utrymningsplan för brand.

I huset bor en liten rullstolsburen liten flicka med sin familj… om det börjar brinna.. kryp till grinden så kommer någon att hämta dig. Huset börjar brinna, flickan kryper ingen kommer. Senare springer en kvinna i panik för att hämta flickan som de kommit på att de glömt…

 

Hoppas jag slipper liknade drömmar i natt. helt slut har jag varit idag.

Även fast jag är 25 och vet att drömmar bara är drömmar. Önskar jag att jag hade en varm och trygg famn att krypa in i. Jag vet till vem jag längtar och önskar jag hade nära


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0