11 Mars



Mina vänner.
Det är en sak jag haft i tankarna i mer än ett år nu, bara inte kommit mig för att visa er.
Men tänkte igår när jag såg allas vår Cage på tv; jag bara måste..

Min fantastiskt snygga bodyguard och Nickolas Cage är nästintill lika som bär
på dessa bilder:

 

Bodyguard/Cage

Ser ni!?
-------------
Ikväll har jag kollat på mer tv än vanligt:
Runt 20:00 såg jag en kommentar på fb om
Så ska det låta, det kan man ju kika på tänkte jag då jag ändå inte hade något bättre för mig.
Och ena laget visar sig vara Nina&Kim, flickorna från min gamla favoritgrupp Friends.
En trevlig överraskning, sådär!
Vinst blev det för dom också.
Kul!
Roligt att se dom i rutan igen.
:)
De hade dessutom inte sjungit tillsammans sedan 06!

Tiden går!

Efter lite sång zappade jag över till 4:an och filmen
Taken.
Vilken film.
Att jag inte sett den innan!
Det var ju iofs bra för min del just ikväll :)

Nu är det nog dax för en själ som mig att lägga huvudet på kudden och sluta mina vackra blå.
Godnatt, dröm sött!


Kommentarer
Postat av: Micke

Njaaa

2012-03-11 @ 18:34:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0