Juli 18,

 

One tree hill är en serie jag följt lite till och från..
Jag har på senare tid blivit mer "förälskad" i den när den sedan ett tag tillbaka visads på eftermiddagarna i
 kanal5. Några veckor innan jag for till Kristinsdad upptäckte jag att säsong 9 hade börja sändas.
De 2 avsnitt jag missat medan jag var hemma för ett tag. har jag kollat i kapp...
Och killen alla förälskade sig i när serien startade was back! Haley Ringde sin bästa vän, som kom för att låta Jamie och Lydia bo hos honom och
Peyton, skulle jag tro tills Nathan som blivit kidnappad är hemma igen! (Vilket vi får hoppas bli mycket snart)

Haley är nog mycket trygg över att ha barnen hos bästa farbror Lucas tills dess...

Det är spännade nu.....

Och jag vet det är på film .... men sådana personer som Lucas finns på riktigt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0