6 Januari



Egen tid har jag lite extra av idag.
Skönt!
Ibland suger det att vara beronde av andra (alla är det på något sätt jag vet)
Fast inte i samma utsräckning som jag är.
Men inte mkt annat jag kan göra, bara att gilla läget så att säga.
En timme om dagen egentid är inte mycket på ett dygn. Det är inte mycket att skryta med.
Och ibland kan det vara sjukt jobbigt, vi alla vet ju att det finns tillfällen man bara vill vara helt för sig själv.
Ibland för att, gråta eller skratta hysteriskt.
Utan att behöva tänka på att andra kan se eller höra.
För mig är det nästan lyx att lägga av värsta rapen utan att känna att man måste ursäkta sig.
Förstår ni?
Egentid ♥

Idag är jag inte på topp känner jag.
När jag vaknde frös jag fast jag redan låg ner bäddad under täcket!
Så jag sov vidare lite till, och vaknde och svettades!
Ni är med på tåget flickor?
Ja, fröken röd, hälsar på!

GODIS eller annat sött?
JATACK!

Puss


Kommentarer
Postat av: Fia

Marie, även kallad ;) Puss <3

2012-02-06 @ 17:14:30
Postat av: annika

Jag förstår dig, egentid behöver vi alla ha då o då. kram

2012-02-06 @ 22:00:43
Postat av: Zandra

skickar en kram tillbaka Annika!

2012-02-06 @ 22:20:27
URL: http://permozandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0