1 Februari


Har inte blivit nån soffpotatis av mig  idag, gick upp vid 13.00 drack en kopp kaffe och vaknade till liv. Böt om, fixade käk och snackade (under tiden) skit med M och förrenade på vis nytta med nöje. Sen kom mamma på middag. Så tid har som inte funnits, får lägga mig snart och läsa en bok istället.


Idag är det endast två veckor kvar tills jag åker till mitt älskade Skåneland!♥
Vi planerar för en middag den 17.e på mitt favo ställe. 
Alla SZandror har namnsdag och jag fyller tant den 4.e
(25)
Så det är väl värt att "fira" antar jag.
Middag med, mor, P och mina fina ^^-Ängla ♥ Vänner-^^ är allt jag önskar!
Och den 18e är det musikal PREMIÄR! och utgång på GRAND efter! 

Årets Februariresa tycks få en bra början, ska den sluta ännu bättre?
Det återstår att se! ;)

Längtar iaf så jag blir sinnessjuk snart tror jag.
Men det kanske är som min kära Bodyguard sa igår.

Har jag inte blivit det än så lär jag klara av resten av tiden oxå.

Vi får allt hoppas han har rätt!
 ♥
PUSS


Kommentarer
Postat av: Annika

Grattis säger jag, du kommer säkert få det jätte trevligt med dina kära...kram

2012-02-02 @ 09:42:25
Postat av: Zandra

Tack så mycket Annika! Det tror jag med :) Kram

2012-02-02 @ 16:20:25
URL: http://permozandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0