1 Dec

Jag har fått min hall nytapetserad, och jag är såå nöjd!
 
 
 

Länge sen jag kände mig så här glad. För första gången på 4 år. Tittar jag mig runt i min lägenhet och känner att nu kan de som känner mig se att det är jag som bor här, den speglar verkligen MIG, tänk va lite ny tapet kan göra, tittar man in/ut i min hall känns det som en ny lägenhet och den passar med alla rum! 

Före
 
Efter
 
 
En annan grej jag lovade ett inlägg om är hur det går med flytten, och till min glädje är det posetivt!
 

 Flytten till Paradiset är närmare än någonsin! När jag hittat en lägenhet, ett samtal och än vänlig själ hjälper mig med resten. Var det så enkelt. ja tydligen med rätt människa på rätt plats. När detta besked nåde mig, fylldes mina ögon med tårar, min glädje var och är så stark att den även fick Trissans ögon att tåras. Du har rätt Kära Johan. Ger jag inte upp så kommer jag att vinna. Jag är på väg mot målet. Mycket tack vare att du funnits med och inte låtit mig tappa hoppet. ♥ Tack för allt!

Tänkte avsluta med lite bilder med jul/adventmys här hemma!

 

 

Puss och trevlig lördagkväll på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0