22 Agu


Jag vill vara vanlig
vad det nu är
jag vill göra fel och erkänna det
jag vill leva för dagen
och inte låta natten sluka mig nå mer

Om du vill ha mig
så säg till
för själv vet jag inte vad jag vill
jag har försökt ta tag i nån
men händerna kan inte hålla still

När jag blir arg
ger jag igen
jag undviker sanningen
jag kan säga att jag älskar dig
och sen aldrig säga det igen

Jag kan gråta
men först när dom gått
mina känslor har jag svårt att lämna bort
om dom tror att dom sårat mig
har dom bara missförstått

Jag börjar om varenda dag
försöker vara den dom vill att jag ska va
men när jag somnar på natten
har jag glömt om jag själv mår bra

Och jag vet inte vart jag är
jag är med men ändå aldrig riktigt där
det är höstkallt på balkongen
och jag längtar till nåt annat än det här

Jag vill va vanlig
vad det nu är
jag vill göra fel och erkänna det
jag vill leva för dagen
och inte låta natten sluka mig nåt mer


Kommentarer
Postat av: Mormor

Fint skrivet! Säger allt! Kram lilla hjärtat.

Svar: Ja Mormor, hon är duktig på att sätta ord på känslor, Melissa! Kram! <3
Zandra

2012-09-25 @ 13:17:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0