13 April


Så var det fredag igen. Tv4 kl 20, dans och lite Anton it is!
Kvällen blir lugn, för imorgon blir det en heldag i Erikslund för lite shopping, taggad? Japp!
Behöver komma i väg, Har inget bestämt jag ska köpa (förutom ljus till moster) Så jag ska bara unna mig saker som JAG vill ha! ;)

Sen på kvällen kommer min fina Fialialuss på tjejkväll.
Supermys!!♥
Just what i need!

Var på Ljusparty igår hos moster. Mycket trevligt!
En sak är säker, Ibland är världen VERKLIGEN bra liten.
Det visar sig att "damen" som höll i partyt är släkt Med mina fina skönsjungade vänner, nere i skåne vänner. :)
Överraskade och roligt
Då jag träffat dessa fina Människor! :)

Nu dricker jag en kall och lyssnar på fantastiska Melissa Horn och har det bra!
Puss och Kram!


Kommentarer
Postat av: zara

Nu känns det ju lite ego eftersom du skrivit skönsjungande, men menar du oss? Vem är släktingen i så fall???

Kram

2012-04-25 @ 22:32:59
URL: http://zara82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0