18 september


 

Kristianstaddagarna 2011

 

Ja, var ska börja? ”inte alla hästar i chipspåsen” eller ”Fuck you” Nej skämt och sido, interna grejer is the shit! Men vilka dagar jag hade (som alltid) Men massa kärlek och lycka från mina vänner... från alla håll och kanter sägs det att jag lyser, och det gör jag säkert. Av lycka! Jag är och blir varm i hela kroppen bara av tanken! Jag kan knappt vänta tills jag får ha den känslan inom mig varje dag! Att känna att man trivs med livet, att man känner att man får vara och att man är omtyckt just för den man är. Den känslan är fantastisk!

 
 

Mycket häng på Fenix med ”gänget” blev det.  Timmarna flög iväg. Varje dag! Massa prat och skratt i trevligt sällskap vad mer kan man önska? Blev även i vanlig ordning att infinna sig på torget där ungdomar ställde upp i talangtävlingen,  Kristianstad Superstar Där min skönsjungande vän Emil höll ställningarna i år igen….. som alltid lika kul att se honom och fina, underbara Zara! Vilka vänner. Deras hjärtan måste vara gjorda av rent guld!

 

Jag fick även se Emil sjunga lite, mycket trevligt... ”Jag måste nå min Ängel” Gjorde att jag blev lite extra varm i hjärtat, och första tonerna av ”Nu eller aldrig” gav mig gåshud!

 

En del häng på torget och i öltälten blev det ju såklart också. Trots att jag ibland kan tycka det är jobbigt när det blir för mycket folk eftersom det blir svårt att ta sig fram i ett folkhav utan att inte köra över någons häl eller tå, jag får ofta smått panik och känner mig i vägen.  Vilket jag även gjorde denna gång. Men då en av mina vänner uppmärksammande detta och gick åkte före för att underlätta kom jag alltid fram dit jag skulle till slut!

 

Johan, du är verkligen en sann vän och grym bodyguard du! Hade det inte varit för dig så hade jag väl stått där än idag!

 

Tre ord för att beskriva dessa dagar: Värme, kärlek, lycka!

  

Tack till er alla!! Inte ens hälften är nämnda vid namn i detta inlägg, men ni vet vilka ni är!


Puss och tack finaste
^^-Ängla ♥ Vänner-^^




Kommentarer
Postat av: Birgitta

Roligt att få se dina bilder.

Jag är ju också ett Emilfan....

och Zandra.... du är verkligen VACKER!

2011-09-22 @ 07:39:58
Postat av: Bror

Det är en fantastisk förmån att ha dig som syster! kom ihåg det.

2011-09-24 @ 04:05:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0