19 Juni



Jag lever!

Känns som det är på sin plats att tala om det. Jag har saker jag skulle kunna blogga om.

Jag känner bara helt enkelt ingen lust. Men tänkte göra ett försök denna tråkiga söndag, bara för att ha något att göra.

 

Tänk vad vädret påverkar ens humör, är det soligt är man glad och uppåt och är det som idag, regnigt, grått och åskigt känner man sig också lite så, ledsen, tråkig och lite grå. Har haft sådant väder allt för många dar nu tycker jag. Nu vill jag ha SOOOL!

 

Men en som jag ser som en happy thing trots allt, är att jag snart åker till SKÅNE. Årets sommartripp. Och som jag längtar!! Där är jag verkligen trygg i mina ^^-ÄNGLA  ♥ VÄNNER-^^´s sällskap, där vet jag att jag är älskad och omtyckt precis för den jag är! En helt fantastisk känsla! Massa kärlek till er!

Ett litet extra tack ska Johan ha:

 

Tack för att du alltid finns där dag som natt. Alltid har du något klokt att säga.

Ibland räcker det med ett ”Jag förstår” Jag är aldrig ensam!


Kommentarer
Postat av: Kusin Erika

Jag älskar dig!

2011-06-25 @ 15:30:08
URL: http://emiliaviksell.blogg.se/
Postat av: Zandra

Och jag älskar dig! <3

2011-06-25 @ 19:15:51
URL: http://permozandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0