7 Januari



Blogga, blogga dags att blogga!

 

Herregud, förlåt mig! Verkligen evigheter sedan jag gjorde ett ”riktigt” inlägg!

Så nu har jag lovat mormor lite update!

 

I min vardag har det inte hänt mycket, men det har ju varit jul och då även såklart hunnit blivit ett nytt år! Både jul och nyår var mysigt, med nära och kära funkar det mesta!

 

 
Foto: Magdalena Runngren

 

Det har faktiskt inte hänt så mycket annars, önskar att de gjort det så jag hade haft något att blogga om : )

 

Det var iaf igår som jag lovade mormor en uppdatering, Vi var på middag i Ryssbo nämligen.

Min bror , hans Sara och våran kusin Anders och hans familj, ja och jag också då givetvis. : )

 

Tre rätters fick vi, super gott och trevligt!

 

Tack för trevligt sällskap och god mat!

 

Och mormor, här kommer bilden du önskat…

 
Googlade bilden: Men hittade tyvärr inte fotgrafens namn
Modell: Josh Wald

Vacker är ordet, inte sant?

 

 

Detta blev inget jätteinlägg heller, men det är iaf ett inlägg!

 

Mitt Första, 2011


Kommentarer
Postat av: Mormor

Tack, Zandra!

Det var en riktig goding.

Kram

2011-01-09 @ 18:23:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0