8 Augusti



Det här med drömmar.

Visst kan det vara härligt lika väl som det kan vara obehagligt, att drömma alltså.

 Jag drömde en sådan där härligt obehaglig dröm här om natten.

Okej, dax att vara ärlig kanske? Just denna dröm var mera härlig än något annat eftersom jag hade en trevlig stund tillsammans med min dröm, i form av en man! ;-)

Obehaget kom då jag vaknade. Drömmen kändes sådär verklig, att känslan jag hade i drömmen fanns kvar när jag slog upp mina blå..


(Mannen på bilden är inte min drömman)

Verklighet? Dröm? Dröm? Verklighet?

Det är hemskt!

Ni känner igen er?

Just denna dröm ville jag inte vakna upp ur!


Kommentarer
Postat av: becca

jag vet hur det är hjärtat <3

2010-09-08 @ 23:40:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0