6 Oktober


Allmänt nere, trött på att leva det liv jag lever (eller inte lever) brorpå hur man ser på det hela.

Jag är förkyld och har mensvärk. Så det spelar ingen roll, allt är lika illa…egenligen…

Förlåt alla mina och kära, vänner, förlåt. Förlåt till mig själv. Förlåt.

 

Tack alla mina nära och kära, vänner, tack.  Tack till mig själv. Tack.

 

Jag är så glad att jag har så många fina människor omkring mig som bryr sig. På riktigt!

Inte bara en liten bit eller lite grann.  Utan helhjärtat, med både kropp och själ.

 

Jag är så glad att jag inte håller mina känslor inne den här gången.

Jag har varit med förut. Jag vet att man mår ännu sämre om man gör det.

 

”Lätta tyngden från ditt hjärta

Du måste visa hur du mår” – Emil Sigfridsson ♥

 

Jag är så tacksam! Även om jag inte visar det så bra just nu.

Tack till er alla, var och en. Jag älskar er, av hela mitt hjärta!


Kommentarer
Postat av: Anonym

2010-10-06 @ 12:30:15
Postat av: Mormor och Morfar

Vi älskar DEJ, hur mkt kan du nog inte förstå.

Men vill inte alltid lägga oss i.

Håller med Emil. Det är dags att du

visar vad du verkligen känner.

Du måste inte vara glad för vår skull.

Många många kraaaamar.

2010-10-06 @ 12:37:40
Postat av: Anna

En dag i taget, en stund bara, så blir allt bättre än det är nu...Ord är otillräckliga, men allt jag har till dig är ord. Ge inte upp, du har så mycket där inom dig, ser det fast jag aldrig träffat dig. Kram

2010-10-06 @ 18:42:34
Postat av: Anonym

kram på dej hopppas du mår bättre snart/tess

2010-10-08 @ 23:14:06
Postat av: becca

bara ring du vet!

2010-10-13 @ 09:36:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0