14 November



 

Så sitter man här,  en lördag natt (eller kanske tidig söndag morgon, kl är efter 00)

Och gör absolut inget av värde, surfar runt med tv som sällskap.

 Sådär lagom kul eftersom det verkligen inte händer någonting… roligare kan man ju ha det. Inte sant…?

 Saknar mina vänner.

 Ingen mer än någon annan, bara på olika sätt. :)

 

Puss alla söta!

 

” Jag har inte silver och inte guld

Inget du kan få

Det jag äger ligger blottat för din syn 

Mina händer är tomma men hjärtat fullt

Av nåt du inte ser

Så jag har nånting som är mera värt ändå”- Sarek

 

(Tänk om någon kunde se det någon gång.)


Kommentarer
Postat av: becca

<3

2010-11-14 @ 12:40:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0