7 Maj

Hej!
Jag lever, finns och andas!
Bloggandet har dock stått stilla ett tag, igen!
Lovar att bättra mig. Tänkte göra ett försök nu! :)

Valborg, har ju inte skivit om min trevliga valborg!
Kvällen bjöd på grillat och trevlig sällskap hos mamma, tillsammans med bror och hans Sara, Mormor och Morfar, ja och givetvis mamma också!
Ingen brassa blev det för oss i år, men det gör ingenting. Vi hade så trevligt ändå!
Supersmarrit med årets första grillade mål var det oxå.

Annars fördriver jag dagarna så gott det går, trippar till stan på fik och sånt där.

Och igår var jag hem till mor på fika, ja jag blev bjuden på mat också föresten. :)
Sedan bjöd bror på superdupergod pannakotta, MUMS! Och mamma hade bakat morotskaka, fick med mig några bitar hem så tänkte smaka en idag, ville gärna igår men orkade verkligen inte!
Gissar att den är riktigt god iaf:)

Idag är det fredag och ingenting planerat. Får se vad som händer (om det händer något) Blir nog nån iaf. Det är gott med öl!

Trevlig helg!
Hur ser eran ut!?

Kram från mig till er!♥

Kommentarer
Postat av: Mamma

Alla tyckte om min Morotskaka. Puck <3

2010-05-08 @ 14:05:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0