23 Mars


(Såhär glad och pigg kan man vara i Kristanstad kl 04.00 på morgonen med några öl i kroppen)

Hej Zandra Elinor Runngren Roos
Hahaha Facebook, åh facebook!

Spåkulan säger: Du är inte så trött som du tror, bara uttråkad. Det kommer snart att hända roliga saker så ta och gaska upp dig. Varför inte skaffa en fräck hatt till våren? Det skulle överraska många.

Gotendagen vänner, iam back!
Var inte borta från blogg och nätvärmen så länge.
Skönt det!
Klarade mig iofs ganska bra dom timmar jag var utan nätet
(Läste, lyssnade på AIDA/TARZAN, mindes tillbaka med ett leende och kikade på Thomas Järveden-DVDn som damp ner i inkasstet igår och fick mig många goa skratt)

Men iaf, tror att det är just att man inte vet NÄR man kommer kunna surfa igen som stör en (i-landsproblem jag vet!) Men finns det inte någon annan som känt samma någon gång?
Idag har dock varit en bra dag (snö och regn till trots) Först kom fina mormor och morfar på besök sen en stund efter tittade Bror och Jocke in oxå. Trevligt, gillar spontana besök! Tar gärna emot flera av det slaget. ;-) Känns lite mindre ensamt i lyan då!
Så, tack för att ni kom. Jag uppskattar det, ibland kan det lilla göra så mycket! :-)

Hoppas ni andra oxå haft en bra dag??
Nu återstår väl bara att önska er en god natt oxå!
Kram till alla ♥ 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0